2010 júniusának első napjaiban ismertette meg velem Anyukám a horgolás alapjait.Azóta jórészt az internet segítségével tanulgatom, hogy hogyan kell úgy forgatni a horgolótűt, hogy a színes fonalgombolyagból varázslatos dolgok szülessenek a kezeim között.Híres vagyok arról, hogy legalább egy befejezetlen Maki mindig van a tarsolyomban, így ha valaki megkérdezi, hogy éppen mit horgolok, mindig azt felelem: "Majmot." :)

2013. január 12., szombat

Neszesszer




Szerettem volna a táskámba egy viszonylag nagy méretű neszesszert, amibe minden aprócska dolog (ajakápoló, rágógumi, kézkrém, körömreszelő, stb.) belefér, hogy ne a táskámban legyenek ömlesztve, mert sosem találtam meg azt, amire éppen szükségem volt.

A két kedvenc színem mostanság a türkiz és az almazöld, így a színválasztáson nem sokat kellett gondolkodnom. :) Felvettem a kedvenc türkiz színű felsőmet, valamint az almazöld színű derékmelegítőmet, és elballagtam Barkáékhoz azzal az elhatározással, hogy beszerzem a neszesszer elkészítéséhez szükséges fonalakat. Sajnos a boltban éppen fellelhető barkaságok egyike sem volt olyan színű, amilyet szerettem volna, viszont kapható (vagy akkor kapható volt) ott egy másik fajta fonalmárka (a nevére pontosan már nem emlékszem), aminek a bio pamutfonala között találtam pontosan ugyanolyan színű fonalakat, mint a rajtam levő felső és derékmelegítő volt, így be is szereztem belőlük egy-egy gombolyagot.

A minta - bár nagyon egyszerű: rövidpálcákból áll, de nem a szembe öltve, hanem a két szem közé -, a két szín váltakozása miatt mégis érdekes képet mutat.
Egy horgolt poháralátéttel díszítettem :), szerintem nagyon feldobja az összképet, főleg a fa golyóval a közepén.

A legnagyobb kihívást a két szélének az összehorgolása, valamint a cipzár belevarrása jelentette, amit szerintem ügyesen megoldottam ahhoz képest, hogy ez volt az első "komolyabb" varrós munkám. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése